Reklamace a vrácení zboží

Zakoupené zboží přes internet máte dle zákona právo vrátit prodávajícímu popř. požadovat jeho výměnu a to do 14 dnů od obdržení za jasně stanovených podmínek:

  • Zboží musí být kompletní, nepoužité a nepoškozené, schopné dalšího prodeje a v původním obalu.
  • Zboží odešlete nejpozději do 14ti dnů od jeho obdržení.
  • Ve vrácené zásilce musí být přiložena kopie našeho daňového dokladu nebo vygenerovaná žádost z našeho systému.
  • Vracíme peníze pouze za zboží, nikoli za vámi zaplacené zpětné poštovné.
  • Zboží v žádném případě nezasílejte na dobírku. Nebude převzato.
  • Při vrácení peněž kupujícímu, bude částka za zboží (nikoliv za poštovné) vrácena kupujícímu na jeho bankovní účet nejpozději do deseti pracovních dnů.
  • Pokud bude požadované měněné zboží skladem, bude kupujícímu odesláno nejpozději do 14ti pracovních dnů od obdržení vráceného zboží, v opačném případě bude kupujícímu tato skutečnost sdělena s možnostmi dalšího řešení.

 

REKLAMACE:

 

  • Reklamační řízení se řídí standardním Reklamačním řádem České republiky.
  • Standardní reklamační řízení trvá 30 dní od přijetí zásilky do odeslání zásilky. Zboží vám může být opraveno, vyměněno, mohou být vráceny peníze (na bankovní účet) či může být reklamace neuznána.
  • Reklamaci uplatňujte vždy neprodleně po vyskytnutí závady. Na pozdější reklamace nemusí být brán zřetel.
  • Vyhrazujeme si právo nahradit vadné či neopravitelné zboží jiným se stejnými parametry.
  • Veškeré reklamace nejdříve odešlete na náš email: info@dekorant.cz
  • Své reklamace zasílejte na uvedenou adresu v kontaktech spolu s kopií paragonu a s popisem závady anebo s vygenerovanou žádostí.

 

Záznamy nebyly nalezeny...