Kontakty - časté dotazy

Kontakty_foto Kontakty:

Nenašli jste odpověď na vaši otázku v sekci časté dotazy? Případně se nás chcete zeptat na cokoliv jiného? Neváhejte nás kontaktovat telefonicky nebo emailem, rádi vám pomůžeme. Na telefonu nás zastihnete vždy v pracovní den mezi 9:00 - 17:00h. Na emaily odpovídáme obratem, a to i o víkendu.

phone_vector Tel.: +420 607 657 789

mail_vector Email: info@dekorant.cz

 

Sledujte nás na sociálních sítích a mějte informace o akčních slevách či nových produktech jako první.

facebook_vector Facebook

instagram_vector Instagram

 

info Informace o společnosti:

 

Název:.........................Dekorant, s.r.o.

Sídlo provozovny:.........Ohradní 1166/26, 140 00 Praha 4 – Michle

DIČ:................................ CZ07890788

 

location_53876-25530  Výdejní místo: (nejedná se o prodejnu, ale pouze o výdejní místo)

 Ohradní 1166/26, 140 00 Praha 4 – Michle

 

 

Často kladené dotazy

Je naší hlavní prioritou, aby byl pro vás nákup v našem obchodě Dekorant.cz pohodlný a bezpečný. Snažíme se, abyste měli všechny důležité informace přímo na očích. Může se ale stát, že je něco nejasné, a proto jsme pro vás vytvořili seznam nejčastějších dotazů, které nám pokládáte.

 

  1. Kde je moje zásilka?
  • Jakmile vaši zásilku zabalíme a předáme ji přepravci, obdržíte email, který obsahuje sledovací číslo zásilky. Pod tímto číslem pak můžete na stránkách přepravce vidět, kde se váš balíček právě nachází. Nemáte sledovací číslo? Kontaktujte nás a vše promptně napravíme.

 

  1. Jak dlouho trvá doručení zásilky k zákazníkovy?
  • Pokud vytvoříte objednávku do 12:00h, zásilku expedujeme ještě tentýž den. To znamená, že následující den od objednání vám bude balíček doručován, nebo bude k vyzvednutí na vámi zvoleném odběrném místě. V ostatních případech balíček doručíme do 48h od objednání.

 

  1. Co když se zásilka po cestě rozbije?
  • Zásilky pro vás s radostí balíme již několik let, a proto víme jak na to. Nemusíte se tak obávat rozbití či poškození během přepravy. Každá zásilka je opravdu pečlivě zabalena a opatřena dostatkem obalových materiálů, což značně snižuje riziko poškození. Navíc produkty, které nabízíme jsou kvalitní a většina z nich je i velmi bytelných. Nicméně pokud se k balíku bude přepravce chovat opravdu velmi hrubě, mohou se produkty ve výjimečných případech poškodit. V tom případě stačí na pár kliknutí vyplnit jednoduchý formulář zde a zboží vám velmi rychle vyměníme za nové.

 

  1. Jak probíhá reklamace zboží?
  • Reklamace, vrácení či výměna zboží je u nás záležitost několika kliknutí. Na stránce Reklamace a vrácení zboží stačí zadat vaší emailovou adresu a dále postupovat dle instrukcí, které obdržíte emailem. Průměrná doba vyřízení reklamace (vč. refundace či výměny zboží) je 2 dny. Týdny čekat rozhodně nebudete. Navíc veškeré náklady spojené s reklamací platíme my.

 

  1. Lze si objednané produkty vyzvednout osobně?
  • Možnost osobního odběru je možná na adrese našeho sídla v Praze. Více informací o osobním odběru naleznete v sekci osobní odběr.

 

  1. Jak nakládáte s mými osobními údaji?

 

  1. Kde si mohu dohledat recenze na váš obchod?
  • Nejvíce recenzí na náš obchod naleznete na populárním srovnávači cen Heuréka.cz. Budeme rádi, když se i vy podělíte se svojí zkušeností s nákupem v našem obchodě. Každá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Byli jste s něčím nespokojení nebo máte nápad, jak bychom naše služby mohli zlepšit?Napište nám to na info@dekorant.cz nebo volejte +420 607 657 789