Kontakty - časté dotazy

Kontakty_foto Kontakty:

Nenašli jste odpověď na vaši otázku v sekci časté dotazy? Případně se nás chcete zeptat na cokoliv jiného? Neváhejte nás kontaktovat telefonicky nebo emailem, rádi vám pomůžeme. Na telefonu nás zastihnete vždy v pracovní den mezi 9:00 - 17:00h. Na emaily odpovídáme obratem, a to i o víkendu.

phone_vector Tel.: +420 607 657 789 

(+ 420 721 149 194)

mail_vector Email: info@dekorant.cz

 

Sledujte nás na sociálních sítích a mějte informace o akčních slevách či nových produktech jako první.

facebook_vector Facebook

instagram_vector Instagram

 

info Informace o společnosti:

 

Název:.........................Dekorant, s.r.o.

Sídlo provozovny:.........Ohradní 1166/26, 140 00 Praha 4 – Michle

DIČ:................................ CZ07890788

 

location_53876-25530  Výdejní místo: (nejedná se o prodejnu, ale pouze o výdejní místo)

 Ohradní 1166/26, 140 00 Praha 4 – Michle

 

 

Často kladené dotazy

Je naší hlavní prioritou, aby byl pro vás nákup v našem obchodě Dekorant.cz pohodlný a bezpečný. Snažíme se, abyste měli všechny důležité informace přímo na očích. Může se ale stát, že je něco nejasné, a proto jsme pro vás vytvořili seznam nejčastějších dotazů, které nám pokládáte.

 

  1. Kde je moje zásilka?
  • Jakmile vaši zásilku zabalíme a předáme ji přepravci, obdržíte email, který obsahuje sledovací číslo zásilky. Pod tímto číslem pak můžete na stránkách přepravce vidět, kde se váš balíček právě nachází. Nemáte sledovací číslo? Kontaktujte nás a vše promptně napravíme.

 

  1. Jak dlouho trvá doručení zásilky k zákazníkovy?
  • Pokud vytvoříte objednávku do 12:00h, zásilku expedujeme ještě tentýž den. To znamená, že následující den od objednání vám bude balíček doručován, nebo bude k vyzvednutí na vámi zvoleném odběrném místě. V ostatních případech balíček doručíme do 48h od objednání.

 

  1. Co když se zásilka po cestě rozbije?
  • Zásilky pro vás s radostí balíme již několik let, a proto víme jak na to. Nemusíte se tak obávat rozbití či poškození během přepravy. Každá zásilka je opravdu pečlivě zabalena a opatřena dostatkem obalových materiálů, což značně snižuje riziko poškození. Navíc produkty, které nabízíme jsou kvalitní a většina z nich je i velmi bytelných. Nicméně pokud se k balíku bude přepravce chovat opravdu velmi hrubě, mohou se produkty ve výjimečných případech poškodit. V tom případě stačí na pár kliknutí vyplnit jednoduchý formulář zde a zboží vám velmi rychle vyměníme za nové.

 

  1. Jak probíhá reklamace zboží?
  • Reklamace, vrácení či výměna zboží je u nás záležitost několika kliknutí. Na stránce Reklamace a vrácení zboží stačí zadat vaší emailovou adresu a dále postupovat dle instrukcí, které obdržíte emailem. Průměrná doba vyřízení reklamace (vč. refundace či výměny zboží) je 2 dny. Týdny čekat rozhodně nebudete. Navíc veškeré náklady spojené s reklamací platíme my.

 

  1. Lze si objednané produkty vyzvednout osobně?
  • Možnost osobního odběru je možná na adrese našeho sídla v Praze. Více informací o osobním odběru naleznete v sekci osobní odběr.

 

  1. Jak nakládáte s mými osobními údaji?

 

  1. Kde si mohu dohledat recenze na váš obchod?
  • Nejvíce recenzí na náš obchod naleznete na populárním srovnávači cen Heuréka.cz. Budeme rádi, když se i vy podělíte se svojí zkušeností s nákupem v našem obchodě. Každá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Byli jste s něčím nespokojení nebo máte nápad, jak bychom naše služby mohli zlepšit?Napište nám to na info@dekorant.cz nebo volejte +420 607 657 789


Dekorant na Firmy.cz

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení