Časté dotazy

Často kladené dotazy

 

Je naší hlavní prioritou, aby byl pro vás nákup v našem obchodě Dekorant.cz pohodlný a bezpečný. Snažíme se, abyste měli všechny důležité informace přímo na očích. Může se ale stát, že je něco nejasné, a proto jsme pro vás vytvořili seznam nejčastějších dotazů, které nám pokládáte.

 

  1. Kde je moje zásilka?
  • Jakmile vaši zásilku zabalíme a předáme ji přepravci, obdržíte email, který obsahuje sledovací číslo zásilky. Pod tímto číslem pak můžete na stránkách přepravce vidět, kde se váš balíček právě nachází. Nemáte sledovací číslo? Kontaktujte nás a vše promptně napravíme.

 

  1. Jak dlouho trvá doručení zásilky k zákazníkovy?
  • Pokud vytvoříte objednávku do 12:00h, zásilku expedujeme ještě tentýž den. To znamená, že následující den od objednání vám bude balíček doručován, nebo bude k vyzvednutí na vámi zvoleném odběrném místě. V ostatních případech balíček doručíme do 48h od objednání.

 

  1. Co když se zásilka po cestě rozbije?
  • Zásilky pro vás s radostí balíme již několik let, a proto víme jak na to. Nemusíte se tak obávat rozbití či poškození během přepravy. Každá zásilka je opravdu pečlivě zabalena a opatřena dostatkem obalových materiálů, což značně snižuje riziko poškození. Navíc produkty, které nabízíme jsou kvalitní a většina z nich je i velmi bytelných. Nicméně pokud se k balíku bude přepravce chovat opravdu velmi hrubě, mohou se produkty ve výjimečných případech poškodit. V tom případě stačí na pár kliknutí vyplnit jednoduchý formulář zde a zboží vám velmi rychle vyměníme za nové.

 

  1. Jak probíhá reklamace zboží?
  • Reklamace, vrácení či výměna zboží je u nás záležitost několika kliknutí. Na stránce Reklamace a vrácení zboží stačí zadat vaší emailovou adresu a dále postupovat dle instrukcí, které obdržíte emailem. Průměrná doba vyřízení reklamace (vč. refundace či výměny zboží) je 2 dny. Týdny čekat rozhodně nebudete. Navíc veškeré náklady spojené s reklamací platíme my.

 

  1. Lze si objednané produkty vyzvednout osobně?
  • Možnost osobního odběru je možná na adrese našeho sídla v Praze. Více informací o osobním odběru naleznete v sekci osobní odběr.

 

  1. Jak nakládáte s mými osobními údaji?

 

  1. Kde si mohu dohledat recenze na váš obchod?
  • Nejvíce recenzí na náš obchod naleznete na populárním srovnávači cen Heuréka.cz. Budeme rádi, když se i vy podělíte se svojí zkušeností s nákupem v našem obchodě. Každá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Byli jste s něčím nespokojení nebo máte nápad, jak bychom naše služby mohli zlepšit? Napište nám to.